Szkolenie

N3116 SUSE Linux Enterprise 11 SP2 Administration

Cel szkolenia

Kurs jest przeznaczony dla użytkowników którzy chcieliby posiąść podstawową wiedzę na temat bardziej zaawansowanych pojęć stosowanych przy administracji SUSE Linux Enterprise 11.2. Kursant zdobędzie umiejętność instalacji systemu, zapozna się z podstawowymi narzędziami potrzebnymi przy administrowaniu, takimi jak konfiguracja sieci, praca z kopiami zapasowymi, czy kontrola dostępu użytkowników oraz innymi narzędziami niezbędnymi do pracy z systemami SUSE.

Program szkolenia

  1. Instalacja SLE 11.2
  2. Dostosowanie procesu instalacji systemu
  3. Administrowanie procesami i usługami systemu Linux
  4. Zarządzanie pamięcią masową
  5. Konfiguracja sieci
  6. Konfiguracja urządzeń
  7. Konfiguracja zdalnego dostępu
  8. Monitorowanie SLE 11.2
  9. Automatyzacja zadań
  10. Tworzenie kopii zapasowych i przywracanie systemu
  11. Kontrola dostępu użytkowników
  12. Dodatkowe ćwiczenia nakierowane na egzamin LPIC-1

Czas trwania szkolenia

dni/godziny:      5/40

Koszt szkolenia

Cena szkolenia wynosi 3 400 zł netto za osobę + VAT